مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-05سياسي

دومین رویداد «پیشگام» در استان قزوین برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دومین رویداد «پیشگام» در قزوین برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین در نشست خبری که ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین رویداد پیشگام در قزوین، اظهار کرد: این رویداد در دو مقطع، طی روزهای بیست و نهم و سی ام آذر و 1 دی و در روزهای ششم، هفتم و هشتم دی در قزوین و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که روش حل مسئله با حضور اساتید ملی که تجربه های قابل توجهی در حل مسائل بزرگ کشور داشته اند در آن مورد بحث و آموزش قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مرکز گام مسئول برگزاری این دوره است و تلاش شده ارگان ها و سازمان های دولتی برای کاربردی بودن این دوره پای کار بیایند و از طرفی فراخوان جذب نخبگان حل مسئله و مسئله شناسی نیز انجام شده است که پس از انجام مصاحبه و تشکیل تیم های سه نفره وارد مرحله آموزش خواهیم شد.

پورآرین با اشاره به این موضوع که برگزاری اولین دوره پیشگام در قزوین از نگاه کارشناسان موفقیت آمیز و جزو رویدادهای برتر در سطح کشور بوده است، اضافه کرد: رییس سازمان تبلیغات اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد «پیشگام» در استان قزوین برگزار می شود

دومین رویداد «پیشگام» در استان قزوین برگزار می شود