مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-21حوادث

دپوی 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های ایلام


امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها، 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه ها دپو شده است.

- سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، ظهر پنجشنبه 30 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به آغاز طرح زمستانی راهداری، گفت: طرح راهداری زمستانی در تأمین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از اول آذرماه آغاز شده است.

وی افزود: راهداران ایلام با حضور 320 نیروی راهدار و پشتیبان در امر راهداری با تجهیزات و به کارگیری 223 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: 24 اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت شبانه روزی در جاده های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها 10 هزار تن نمک و ماسه در استان برای راهداری زمستانی در راهدارخانه ها دپو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده ای در تمامی مسیرها را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های ایلام

دپوی 10 هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های ایلام