مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-07سياسي

حضور 20 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش قزوین


رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: نمایشگاه هفته پژوهش همانند سال های گذشته پربار برگزار شد؛ پارک علم و فناوری با 20 شرکت و 40 محصول در این نمایشگاه حاضر شد و تمامی دانشگاه ها نیز با حضور پر رنگ، - ایسنا/قزوین رییس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: نمایشگاه هفته پژوهش همانند سال های گذشته پربار برگزار شد؛ پارک علم و فناوری با 20 شرکت و 40 محصول در این نمایشگاه حاضر شد و تمامی دانشگاه ها نیز با حضور پر رنگ، دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.

  جعفر احمدی عصر 15 آذر در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از برگزیدگان که در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری با حمایت استاندار قزوین شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه پژوهش و فناوری بودیم؛ خوشبختانه با حمایت های انجام شده رتبه پارک علم و فناوری قزوین از سطح سه به سطح 2 ارتقا یافته است.

وی افزود: ورود مؤثر در عرصه علم و فناوری با حمایت های جدی مدیریت استان، روند حرکت در مسیر علمی را تسریع کرده و آینده درخشانی در انتظار استان است، امیدواریم این اتفاقات به نوآوری و ثروت تبدیل و سفره مردم گسترده تر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پارک علم و فناوری استان قزوین تصریح کرد: رویکرد ما استفاده منطقی از طرح های پژوهشی در مسائل کلان با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 20 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش قزوین

حضور 20 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش قزوین