مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-14سياسي

2 پهپاد آتش نشان به ناوگان ایمنی قشم افزوده می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قرارداد خرید دو پهپاد آتش نشان و یک آتش خوار تندرو با هدف افزایش توان مقابله با حوادث و آتش سوزی امضا شده است و در آینده نزدیک، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قرارداد خرید دو پهپاد آتش نشان و یک آتش خوار تندرو با هدف افزایش توان مقابله با حوادث و آتش سوزی امضا شده است و در آینده نزدیک، این تجهیزات به ناوگان ایمنی منطقه آزاد قشم افزوده خواهد شد.

عادل پیغامی امروز (23 آذر ماه) در شورای پدافند غیرعامل منطقه آزاد قشم که با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: موضوع پدافند غیرعامل از مسائل مورد توجه نظام جمهوری اسلامی است و سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به تکالیف ذاتی و قانونی خود باید برای اجرایی شدن این موضوع ها برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: وضعیت زیرساخت ها، موضوع جمعیت شناور در فصول مختلف جزیره قشم و مسائل مربوط به اقتصاد دریاپایه با توجه به سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، از مهمترین موضوع هایی هستند که نیاز این منطقه را به توسعه پدافند غیرعامل نشان می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: در سال های گذشته، کمبودهایی در حوزه پیشگیری و مدیریت بحران در منطقه آزاد و جزیره قشم وجود داشت که با برنامه ریزی مدیریتی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پهپاد آتش نشان به ناوگان ایمنی قشم افزوده می شود

2 پهپاد آتش نشان به ناوگان ایمنی قشم افزوده می شود