مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-21پزشكي

عرضه شیرخشک با ارائه شناسنامه کودک در داروخانه های مازندران


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: عرضه شیرخشک در داروخانه تنها با ارائه شناسنامه کودک و استعلام شناسه رهگیری محصول انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چندوقتی می شود که کمبود شیرخشک در داروخانه های مازندران مشکلات و نگرانی هایی را برای شهروندان به دنبال داشته است.

باتوجه به اهمیت سلامت و همچنین توجه به نوع شیرخشک که کودکان از آن تغذیه می کردند، لازم است هرچه زودتر نسبت به حل این مشکل چاره اندیشی شود.

وقتی شهروندان دلیل کمبود شیرخشک را از داروخانه ها جویا می شوند در پاسخ به آنان گفته می شود شیرخشک به میزان کافی از کارخانه عرضه نشده، این درحالی است که بیشتر از دو ماه از این ماجرا می گذرد.

همچنین برخی از خانواده ها باتوجه به نبود شیرخشک که کودک شان با آن تغذیه می کرده با مشکل مواجه شدند که ضرورت دارد این مشکل هرچه سریع تر حل شود.

در جدیدترین خبرها اطلاع پیدا کردیم، با ابلاغ سازمان غذا و دارو؛ عرضه شیرخشک در داروخانه تنها با ارائه شناسنامه کودک و استعلام شناسه رهگیری محصول انجام می شود که در این باره ابراهیم صالحی فر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید این خبر، اظهار کرد: مطابق با دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو، از تاریخ20 مهر 1402 عرضه انواع شیرخشک رگولار و رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شیرخشک با ارائه شناسنامه کودک در داروخانه های مازندران

عرضه شیرخشک با ارائه شناسنامه کودک در داروخانه های مازندران