مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07اقتصادي

برگزیدگان جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی معرفی شدند


تقدیر دومین رویداد پتروفن که این بار در سطحی ملی و با حضور 50 درصد از ظرفیت صنعت پتروشیمی کشور و 350 شرکت دانش بنیان برگزار شد، با معرفی برگزیدگان نخستین دوره جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی به کار خود پایان داد.

- رویداد پتروفن 1402 از 12 تا 14 آذر برگزار شد و در مراسم اختتامیه این رویداد که تعداد شرکت های دانش بنیان در این رویداد نسبت به پارسال افزایش 3.

5 برابری داشته است به نحوی که در این سه روز بیش از 350 شرکت دانش بنیان و فناور در این رویداد حضور فعال داشتند و 2474 نفر در سامانه رویداد پتروفن ثبت نام کرده اند.

حسن نشان زاده مقدم تصریح کرد: شناسایی 230 نیاز فناورانه شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس، برگزاری بیش از 300 جلسه B2B و نشست های تخصصی درباره نقش نوآوری و فناوری در توسعه صنعت پتروشیمی از جمله دستاوردهای مهم این رویداد بوده است.

به گفته رییس شورای سیاست گذاری رویداد پتروفن 1402، هدف اساسی این رویداد، ایجاد فرهنگ خودباوری، تحول گرایی و تعامل حداکثری با صاحبان دانش در دنیا و تغییر نگرش وابستگی فناورانه به کشورهای خارجی و خلق ارزش افزوده با استفاده از ظرفیت های داخلی بوده است.

رییس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری هم در این آیین، با اشاره به مشارکت شرکت های پتروشیمی غیر از شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در رویداد پتروفن 1402، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی معرفی شدند

برگزیدگان جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی معرفی شدند