مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-05اقتصادي

بازار کار تهران دارای بالاترین ظرفیت جذب نیروی کار


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بازار کار استان را دارای ظرفیت های بالایی برای جذب نیروی کار دانست و گفت: اشتغال زیربنای بسیاری از اتفاقات اقتصادی در حوزه معیشت خانوار و رشد کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی ازسوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است.

این سامانه با رصد عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال، آمار بیکاران و شاغلان و فرصت های شغلی موجود را شناسایی و استخراج می کند.

سامانه ملی رصد اشتغال از جمله راهکارهای موثر برای ساماندهی اشتغال به شمار می رود و افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در آن درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

در همین راستا حامد ویس کرمی، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان تهران یکی از اقدامات مطلوب دولت مردمی سیزدهم در حوزه اشتغال را موضوع پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه های متولی ثبت اشتغال در سامانه رصد دانست و گفت: نتایج این سامانه عملکرد بهتر دستگاه ها و برنامه ریزی دقیق تر دولت را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم جدای از اقدامات تکمیلی بازار کار، اقدامات مستقیم به منظور ایجاد اشتغال نظیر پرداخت تسهیلات سرعت و شتاب فزاینده ای داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کار تهران دارای بالاترین ظرفیت جذب نیروی کار

بازار کار تهران دارای بالاترین ظرفیت جذب نیروی کار