مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26حوادث

دستگیری سارق و کلاهبردار 100 میلیاردی با شیوه رابطه دوستی در تبریز


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق خودروی با 13 فقره کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی گران قیمت و شکایت مال باخته رسیدگی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با تحقیقات فنی، علمی و پلیسی، سرانجام سارق خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضایی بطور غافلگیرانه دستگیر و به همراه خودرو  به مقر پلیس انتقال دادند.

    این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از متهم مشخص شد علاوه بر سرقت خودرو که  62 میلیارد ریال ارزش داشته از 13 نفر از شهروندان با شیوه های مختلف از قبیل برقراری رابطه دوستی و اغفال کردن آنان در حدود 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است که با مشاهده اسناد و مدارک پیش رو به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات لازم از مال باختگان و مواجهات حضوری،متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق و کلاهبردار 100 میلیاردی با شیوه رابطه دوستی در تبریز

دستگیری سارق و کلاهبردار 100 میلیاردی با شیوه رابطه دوستی در تبریز