مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-19سياسي

قرارداد 100 همت پروژه در حوزه بندر و پسکرانه و لجستیک تا پایان سال


معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه ظرفیت سازی اتفاق افتاد و نزدیک به 100 هزار میلیاد تومان پروژه در حوزه بندر و پسکرانه و حوزه های لجستیک تا پایان سال به مرحله قرارداد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل اسلامی امروز در همایش توسعه دریامحور و گرامیداشت روز حمل ونقل با اشاره به همزمانی ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری و اقدامات سازمان بنادر گفت: بندر به عنوان محل تلاقی دریا، کریدورها و مسیرهای کالا، نقش بزرگی ایفا می کند.

در کشور ما با ظرفیت های خوبی که ایجاد شده است، در دو سال اخیر با عملکرد دولت حدود 500 میلیون تن از طریق بنادر کشور بار تخلیه شده که هم رکورد خوبی است و هم رشد خوبی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: علی رغم تحریم ها علیه ایران، ما حدود 8 درصد رشد در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی داشتیم و این روند مثبت ادامه دارد.

در حال حاضر 275 میلیون تن ظرفیت سازی در بنادر ایجاد شده که با پروژه های امروز، ظرفیت بنادر به بیش از 285 میلیون تن خواهد رسید که پاسخگوی ترانزیت ایران است.

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه ظرفیت سازی اتفاق افتاد و نزدیک به 100 هزار میلیاد پروژه در حوزه بندر و پسکرانه و حوزه های لجس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 100 همت پروژه در حوزه بندر و پسکرانه و لجستیک تا پایان سال

قرارداد 100 همت پروژه در حوزه بندر و پسکرانه و لجستیک تا پایان سال