مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-07سياسي

بررسی پرونده کثیرالشاکی در خلخال از اولویت های قضایی است


پرونده کثیرالشاکی با 820 شاکی در خلخال در حال بررسی بوده و با عاملان این تخلف سنگین برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری امروز در جلسه ای که با حضور معاون پشتیبانی و مالی قوه قضاییه، رییس سازمان نظام پزشکی کشور، امام جمعه خلخال و فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: پرونده کثیر الشاکی تشکیل شده در خلخال با 820 شاکی در دستور کار رسیدگی قرار گرفته و در وهله اول حساب های متهم مسدودسازی شده و رسیدگی با دقت در حال انجام است.

وی افزود: به لحاظ فقدان انضباط مالی متهم، بیش از 30 هزار تراکنش بانکی بررسی و مشخص شد که یک هزار و 200 نفر در این پرونده تراکنش مالی دارند که مبلغ بیش از 148 میلیارد تومان حجم ریالی این پرونده است.

رییس دادگستری خلخال بیان کرد: پرونده در حال رسیدگی و صدور رای بدوی است و به لحاظ سنگینی پرونده که بیش از 11 هزار صفحه است، حدود 44 جلد مطرح شده و اصلی ترین بخش تشکیل این پرونده که قابل تعامل است، موضوع قصور بانک ها و کارکنان آنهاست و تلاش ما برخورد قاطع و بازدارنده با عاملین این پرونده است.

در این جلسه حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال  نیز با قدردانی از زحمات قوه قضاییه در شهرستان خلخال یکی از مهم ترین مشکلات موجود در شهرستان را تردد روزانه بیش از 700 کامیون از جاده زیبای گردشگری خلخال به مرکز استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده کثیرالشاکی در خلخال از اولویت های قضایی است

بررسی پرونده کثیرالشاکی در خلخال از اولویت های قضایی است