مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-20سياسي

آیت الله علم الهدی: خشنودی ارباب‎رجوع، رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی است


یکی از ارکان مهم مردمی‎سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است تا خشنودی خاطر مردم در هر سطح تأمین شود.

- امام جمعه مشهد گفت: یکی از ارکان مهم مردمی‎سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است تا خشنودی خاطر مردم در هر سطح تأمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت‎الله سید احمد علم‎الهدی در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی و فرمانداری‎های استان که صبح چهارشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: این نظام دو رکن اساسی مشتمل بر جمهوریت و اسلام خواهی دارد؛ به طوری که اگر اسلام از آن ساقط شد تبدیل به حاکمیت طاغوت می شود اما بدون جمهور و مردم نیز امکان برپاداشتن دین خدا میسر نیست وحفاظت از کیان اسلامیت در بدنه نظام به حفظ ارکان مردم سالاری وابسته است.

وی با بیان اینکه جریان روابط عمومی دو جنبه جمعی و فردی دارد، اظهار کرد: جنبه فردی این جریان مربوط به زمانی است که روابط عمومی ها به عنوان ویترین نمایش مجاهدت ها و تلاش های دستگاه ها پیش چشم مردم قرار می گیرند تا به موازات کنشگری رسانه ای، نفعی برای دستگاه خود داشته باشند و کار سازمان را به روش های مختلف جلو ببرند.

علم الهدی افزود: مهم ترین نفع برای هر دستگاه نیز مردمی بودن آن است تا جایی که می توان گفت هر دستگاهی که مردمی نباشد و از جریان ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: خشنودی ارباب‎رجوع، رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی است

آیت الله علم الهدی: خشنودی ارباب‎رجوع، رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی است