مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-07اقتصادي

به استان ها اختیار دهید ناکارآمدی ها کمتر می شود


به استان ها اختیار دهید و مطمئن باشید چرخ حرکتی سیستم اقتصادی کشور بهتر از اکنون می چرخد و ناکارآمدی ها کمتر می شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: به استان ها اختیار دهید و مطمئن باشید چرخ حرکتی سیستم اقتصادی کشور بهتر از اکنون می چرخد و ناکارآمدی ها کمتر می شود.

محسن افشارچی (پنج شنبه، 16 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه رسیدن به اجماع در سیاست گذاری و کنترل نقدینگی دشوار است، اظهار کرد: ساز و کارهایی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته مبتنی بر اقتصادی مبتنی بر نفت بوده که در گذشته شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ساختار کشور بخشی و عمودی از بالا به پایین شکل گرفته و آن اعتمادی که باید به استان ها می شد، اتفاق نیفتاده است، افزود: در کلان سیاست گذاری در وزارت اقتصاد، اقدامات موثری را مشاهده کرده ایم.

این مسئول با اشاره به اهمیت حکمرانی داده محور، تصریح کرد: امسال در حوزه گندم زحمت دولت را مشاهده کردیم به طوری که قطعا در ضریب جینی تاثیر خواهد گذاشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه تغییر سیاست های کوچک اتفاق های بزرگ را رقم می زند، گفت: امسال 420 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری کردیم که نشان می دهد تصمیم خوب، احساس خوبی را در کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به استان ها اختیار دهید ناکارآمدی ها کمتر می شود

به استان ها اختیار دهید ناکارآمدی ها کمتر می شود