مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:512023-12-07سياسي

انتخابات اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار می شود


طبق اعلام وزارت صمت، در دیدار دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران با انجمن نظارت بر انتخابات، مقرر شد که انتخابات اتاق بازرگانی برای تعیین رییس اتاق در موعد مقرر برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت از دیدار دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران با اعضاء انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران خبر داد.

استعلام صلاحیت داوطلبان ریاست اتاق ایران انجام شده است.

براساس این گزارش، در این دیدار که بعد از ظهر روز چهارشنبه 15 آذر 1402 برگزار شد، حسین میرمحمد صادقی رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گزارشی از روند برگزاری انتخابات و ثبت نام از داوطلبان ریاست اتاق ایران ارائه کرد و با اشاره به مصوبات انجمن تاکید کرد که در وضعیت حاضر اقدامات لازم جهت استعلام صلاحیت داوطلبان نیز انجام شده است که متعاقبا نتایج آن اعلام خواهد شد.

در ادامه این دیدار سیدعلی لطفی زاده دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تشکر از انجمن نظارت و تلاشهای ارزشمند انجام شده، از مشارکت داوطلبان برای برگزاری انتخاباتی پرشور تقدیر و بر لزوم اجرای مصوبات انجمن نظارت پیرامون انتخابات هیات رییسه اتاق ایران تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار می شود

انتخابات اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار می شود