مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-13اقتصادي

توزیع و پخش بیش از 30 هزار تن آسفالت در معابر پارس آباد


بیش از 30 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر بیش از 100 میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تاکنون در معابر سطح شهر پارس آباد توزیع و پخش شده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار پارس آباد مغان گفت: بیش از 30 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر بیش از 100 میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تاکنون در معابر سطح شهر پارس آباد توزیع و پخش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری ایسنا از پارس آباد مغان شاپور کریمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای سطح این شهر با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از30 هزار تُن آسفالت در معابر شهر پارس آباد توزیع شده است و تا پایان سال شاهد ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت در معابر مختلف شهر خواهیم بود.

کریمی بیان کرد: عملیات پخش و توزیع آسفالت با هدف ترمیم، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر ادامه دارد و امیدواریم تا آخر سال معابر بیشتری در سطح شهر تحت پوشش آسفالت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین رضایت و رفع مشکلات شهروندان در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و روکش آسفالت و لکه گیری معابر شهری از مطالبات به حق مردم در حوزه فنی و عمرانی است که امید است با انجام عملیات بهسازی و آسفالت معابر، شهروندان از مزایای آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و پخش بیش از 30 هزار تن آسفالت در معابر پارس آباد

توزیع و پخش بیش از 30 هزار تن آسفالت در معابر پارس آباد