مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-24اجتماعي

راه اندازی تجهیزات اتوماتیک محلول پاشی در مناطق دهگانه تبریز


شهردار تبریز از بررسی آخرین وضعیت تجهیزات برف روبی، محلول پاشی و رفع نواقص موجود در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از بررسی آخرین وضعیت تجهیزات برف روبی، محلول پاشی و رفع نواقص موجود در این حوزه خبر داد.

یعقوب هوشیار، پنجشنبه، دوم آذرماه، در بازدید از کارگاه های امانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و مدیران شهری انجام شد، اظهار کرد: با توجه به حذف نمک پاشی در سال گذشته، نیازمند راه اندازی تجهیزات اتوماتیک محلول پاشی در مناطق دهگانه بودیم که در همین راستا دستگاه های محلول ساز در مناطق دهگانه راه اندازی شده است.

وی افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز با تمام توان آماده مدیریت بارش های پیش رو در فصل زمستان هستند و در این راه تلاش داریم با همراهی شهروندان تبریزی و ظرفیت رسانه ها مخاطرات بارش برف را کاهش دهیم.

وی از بررسی و رفع نواقص تجهیزات برف روبی، محلول پاشی نیز خبر داد و افزود: موضوع اصلی ما در مدیریت بارش های پیش رو همراهی مردم و رسانه ها در حذف نمک در این فرایند است که باعث بروز امراض مختلف می شود.

هوشیار ادامه داد: در سال های گذشته حجم مصرف نمک بالا بوده و سالانه شاهد 50 هزار تن جامدپاشی نمک در سطح شهر وجود داشت که ماه ها بر روی زمین باقی مانده و سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تجهیزات اتوماتیک محلول پاشی در مناطق دهگانه تبریز

راه اندازی تجهیزات اتوماتیک محلول پاشی در مناطق دهگانه تبریز