مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-27پزشكي

بیمارستان غرضی بالاترین ضریب اشغال تخت در همدان را دارد


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ضریب اشغال تخت بیمارستان غرضی ملایر از ابتدای سال 86 درصد بوده است، گفت: این مرکز درمانی، - ایسنا/همدان مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ضریب اشغال تخت بیمارستان غرضی ملایر از ابتدای سال 86 درصد بوده است، گفت: این مرکز درمانی، بیشترین آمار ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان های استان را داراست.

دکتر حسن عروتی موفق دوشنبه 6 آذر در آیین تکریم و معارفه رییس جدید بیمارستان غرضی ملایر، با بیان اینکه این بیمارستان درجه یک در بین 21 بیمارستان استان رتبه دوم را کسب کرده است، اظهارکرد: دفتر پرستاری بیمارستان غرضی که در هشت سال گذشته رتبه 54 از 72 بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در کشور را داشت، سال گذشته جزو چهار دفتر برتر کشور معرفی شد که نشان از خدمات و کیفیت بالای خدمات در این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان غرضی ملایر، از جمله قدیمی ترین بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی در کشور بوده و با توجه به سن این بیمارستان اقدامات خوبی در راستای مرمت و بازسازی بخش های مختلف آن انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در بحث های عمرانی صورت گرفته است و اعتبارات خوبی جذب شد، ادامه داد: مجوز احداث 4000 مترمربع درمانگاه تخصصی برای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان غرضی بالاترین ضریب اشغال تخت در همدان را دارد

بیمارستان غرضی بالاترین ضریب اشغال تخت در همدان را دارد