مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-19اقتصادي

تأمین آب استان نیازمند مدیریت الگوی مصرف و افزایش بهره وری است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تأمین آب پایدار استان یزد را در گروی افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف دانست.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تأمین آب پایدار استان یزد را در گروی افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف دانست.

مجید دهقانی زاده در در نشست کنترل و پایش محور تحولی آب در سند یزدِ نوین که روز گذشته در سالن جلسات آب منطقه ای یزد برگزار شد، با بیان اینکه خط انتقال آب به استان در بلند مدت نمی تواند جوابگو باشد بر لزوم توجه به افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف تأکید کرد.

رییس سازمان مدیریت استان گفت: در افق 1420، استان یزد نمی تواند با کمتر از 200 میلیون متر مکعب مدیریت شود و از این رو می بایست راه هایی افزایش بهره وری و مدیریت الگوی مصرف نیز در پروژه های تحولی یزدِ نوین تعریف شوند.

دهقانی زاده شرایط اقلیمی استان را مهم ترین ضرورت تأمین آب شرب پایدار و همچنین آب مورد نیاز صنعت دانست و عنوان کرد: جلوگیری از توسعه آتی واحدهای صنعتی آب بر به ویژه در محور مهریز- عقدا، تکمیل و توسعه زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب، گسترش استفاده از آب مجازی، کاهش تدریجی برداشت از منابع آب های زیر زمینی و مدیریت پایدار و بلندمدت منابع آبی استان برای شرب و سایر مصارف از جمله سیاست های پیش بینی شده در محور تحولی آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب استان نیازمند مدیریت الگوی مصرف و افزایش بهره وری است

تأمین آب استان نیازمند مدیریت الگوی مصرف و افزایش بهره وری است