مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-02سياسي

فلاحی: پیگیر جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری هستیم


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیگیری جذب 2 هزار و 50 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری در کشور خبر داد و گفت: فردا جلسه ای با سازمان اداره استخدامی داریم تا موضوع بار دیگر مطرح شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشکل جذب 2 هزار و 50 نفر از کسانی که در آزمون استخدامی آموزگاری کشور پذیرفته شدند اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی پیگیر حل مشکلات این افراد است.

وی با بیان اینکه این افراد در آزمون کتبی استخدامی آموزگاری قبول شده اند اما در مصاحبه رد، گفت: وقتی جذب نیروهایی از طریق تکمیل ظرفیت اعلام شد، اولویت بر این بود این نیروها جذب شوند اما دیوان عدالت اداری ایراد گرفت و عنوان کرد چون فراخوان جدید است، باید همه بتوانند شرکت کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی با تغییر مناطق شانس قبولی بالاتری یافتند و جذب شدند افزود: البته ممکن است از طریق فراخوان 2 هزار و 50 نفر وارد مجموعه آموزش و پرورش شوند اما هنوز گزینش قطعی نشده که بگوییم پذیرفته شدند.

وی تاکید کرد: ما پیگیر جذب این 2 هزار و 50 نفر از پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری هستیم چراکه صلاحیت لازم را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: پیگیر جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری هستیم

فلاحی: پیگیر جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری هستیم