مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-06سياسي

دانشجو؛ موتور فرصت ساز پیشرفت کشور


دانشجویان با الگو قرار دادن شخصیت هایی چون زنده نام سعید کاظمی آشتیانی، نهضت و حرکت علمی مقدسی را آفریدند که اکنون پس از سه دهه، شاهد شکوفایی و قدرت علمی فرهنگی ایران در منطقه و جهان هستیم.

- دانشجویان با الگو قرار دادن شخصیت هایی چون زنده نام سعید کاظمی آشتیانی، نهضت و حرکت علمی مقدسی را آفریدند که اکنون پس از سه دهه، شاهد شکوفایی و قدرت علمی فرهنگی ایران در منطقه و جهان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی طی یادداشتی درباره 16 روز دانشجو نوشت: روز دانشجو در 16 آذر ماه، هر ساله یادآور ظرفیت، قدرت و تعهد دانشجویان به میهن اسلامی مان و تحول آفرینی در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

در 16 آذر سال 1332، جریان دانشجویی در دوره خفقان پهلوی، نماد مبارزه با استبداد داخلی و استکبار بین المللی آمریکا شد و دانشگاه و دانشجو پرچمدار مبارزه با ظلم و فساد زمانه تا به امروز بوده اند.

این ظرفیت (و به تعبیر مقام معظم رهبری فرصت ) بی پایان، تاثیر خود را در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی و پس از آن دفاع مقدس، درخشان تر از گذشته نشان داد و حماسه های بی شماری در عرصه دفاع از هویت و کیان انقلاب اسلامی و سازندگی کشور عزیزمان آفرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو؛ موتور فرصت ساز پیشرفت کشور

دانشجو؛ موتور فرصت ساز پیشرفت کشور