مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-19اجتماعي

برگزاری رویداد چله بازار در مشهد به مناسبت شب یلدا


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا به منظور تامین و عرضه میوه مورد نیاز مردم با قیمت مناسب، مدیریت شهری اقدامات ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی یعقوبی امروز در نشست خبری شهرداری مشهد اظهار کرد: هرساله خدمات شهری در فصل های مختلف برنامه ریزی های ویژه ای دارد؛ در فصل زمستان عملیات هایی رو موقع بارش باران و برف داریم .

  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به حجم فعالیت ها و تنوع خدمات شهرداری تمام کارکنان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه خدمات شهری در ایام سال به صورت 2 یا سه نوبته فعال هستند؛ در برخی فصول نیاز است خدمات ویژه ای ارائه شود تا خللی به خدمات رسانی عادی وارد نگردد، در فصل زمستان نیز با توجه به احتمال بارش باران، برف و یخبندان باید آمادگی های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: 1600 کیلومتر کانال در شهر داریم که 320 کیلومتر نیاز به لایروبی داشت و انجام شده است؛ نقاط مستعد آب افتادگی داریم که در این محدوده ها چاه های جذبی حفر شده و تاکنون بیش از 140 مورد حفر و لایروبی داشته ایم.

 تجهیزات، پمپ ها و امکانات در انبار حوادث داریم و متناسب با نوع نیاز به سطح شهر اعزام می شود و بیش از 6 هزار نیروی کارگری و 155 دستگاه تانکر جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد چله بازار در مشهد به مناسبت شب یلدا

برگزاری رویداد چله بازار در مشهد به مناسبت شب یلدا