مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-01سياسي

ذوالنوری: با اجرای قوانین مصوب مجلس تحولی در اوضاع کشور رخ می دهد


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین مهمی توسط مجلس انقلابی تصویب شده است، گفت: هنوز آیین نامه های برخی از قوانین مصوب مجلس ابلاغ نشده که در صورت ابلاغ و اجرای کامل قوانین، - نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین مهمی توسط مجلس انقلابی تصویب شده است، گفت: هنوز آیین نامه های برخی از قوانین مصوب مجلس ابلاغ نشده که در صورت ابلاغ و اجرای کامل قوانین، می توانیم شاهد تحولی در اوضاع کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در یادواره شهدای روحانی و شهید مدرس اردستان، اظهار کرد: در طول تاریخ پرچم استکبارستیزی و مبارزه با فساد در قیام هایی برافراشته شد که پرچم این قیام ها بر دوش روحانیون بوده و اقدامات تاریخ ساز با هدایت این قشر صورت گرفته است.

وی افزود: شهید مدرس از جمله انسان هایی بود که از وارستگی و روحیات جهادی خاصی برخوردار بود.

اگر ما پهنه ی تاریخ را در کشور ایران و دیگر کشورهای اسلامی مشاهده کنیم حرکت میرزای شیرازی، شیخ نوری، شهید مدرس و نظایر آن از جمله درخشندگی های روحانیون بوده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهید مدرس شخصیتی است که علاوه بر بعد انقلابی و مجاهدت از زهد و تقوای لازم برخوردار بود و یک شخصیت الهی و معنوی داشت که این شهید بزرگوار در مقابل زورگویی های رضاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: با اجرای قوانین مصوب مجلس تحولی در اوضاع کشور رخ می دهد

ذوالنوری: با اجرای قوانین مصوب مجلس تحولی در اوضاع کشور رخ می دهد