مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-03سياسي

پاسخ سخنگوی هیات رییسه به حواشی مجلس یازدهم


سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره حواشی پیرامون مجلس یازدهم گفت: فکر می کنم عمدتا رقبا تلاش می کنند این حواشی را بزرگ نمایی کنند.

مثلا در موضوع خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سیدنظام الدین موسوی که در زمان انتخابات مجلس یازدهم کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود، درباره احتمال دستیابی اصولگرایان به لیست واحد در انتخابات دوره دوازدهم گفت که باید تلاش جریان های تشکیل دهنده ائتلاف نیروهای انقلاب، در جهت رسیدن به لیست واحد در برابر جریان هایی باشد که با آن ها مرزبندی سیاسی دارند؛ برداشت ما این است که جریان های رقیب اصولگرایان در این انتخابات فعال هستند و طبعا در چنین رقابتی، ضرورت دارد که نیروهای انقلابی در یک جبهه و لیست قرار بگیرند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره مسکن نمایندگان نیز گفت: مجلس یازدهم یکی از معدود مجالسی است که در آن برای نمایندگان تعاونی مسکن در ساختار مجلس شکل نگرفت.

در ادوار گذشته تعاونی مسکن نمایندگان ایجاد شد که حتی در آن تعاونی ها، خود مجلس هم بخشی از سرمایه را می آورد تا برای نماینده ها خانه بسازد.

نمونه آن پروژه های متعددی در تهران در شهرک نفت، سعادت آباد، منطقه  22 و سوهانک است اما در مجلس یازدهم اصلاً چنین چیزی شکل نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سخنگوی هیات رییسه به حواشی مجلس یازدهم

پاسخ سخنگوی هیات رییسه به حواشی مجلس یازدهم