مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-11ورزشي

راهیابی تیم بدمینتون دانشگاه سمنان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور


تیم بدمینتون دانشگاه سمنان با غلبه بر حریفان، بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور ایستاد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان گفت: تیم بدمینتون دانشگاه سمنان با غلبه بر حریفان، بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور ایستاد.

وی افزود: تیم دانشگاه سمنان با پیروزی در این رقابت ها توانست جواز حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور که تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد را به دست آورد.

فهیمه کلانتری  افزود: در مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور تیم دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم، تیم دانشگاه بین الملل امام رضا مقام سوم و تیم دانشگاه فردوسی مشهد مقام چهارم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در بخش انفرادی این رقابت ها نیز متین مقیمی از دانشگاه سمنان مقام نخست و امیرمحمد حاج ملک از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام دوم را به دست آوردند و ایلیا مداح از دانشگاه سمنان و علی جاویدی زرمهری از دانشگاه تربت حیدریه به طور مشترک عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی تیم بدمینتون دانشگاه سمنان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

راهیابی تیم بدمینتون دانشگاه سمنان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور