مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-05اجتماعي

آه و ناله رانندگان از سرعت گیرهای شهر بوستان


سرعت گیرهایی که دمار از روزگار خودروهای شهر بوستان درآورده موجب اعتراض و گلایه مردم شده است.

- خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- فرقی نمی کند خیابان اصلی باشد یا فرعی، بلوار باشد یا اتوبان، کوچه باشد یا دهانه پل، فوری معابر را پیدا و سریعا سرعت گیرهایش را نصب می کنند.

سرعت گیر یا سرعت کاه از جمله ابزارهای کنترل سرعت در نقاط مختلف دنیا هستند اما استفاده بی رویه از آنها به جای نصب دوربین های کنترل سرعت، چراغ راهنما و خطوط عابر پیاده در شهر بوستان موجب نارضایتی شهروندان شده است.

غفلت از سرعت گیر بلای جان خودرو اگر شناختی نسبت به معابر اصلی و فرعی بوستان نداشته باشید با موانع بیجایی مواجه می شوید که به خودروی شما خسارت وارد می کنند این ها را یک شهروند بوستانی می گوید و ادامه می دهد: این موانع به ویژه در معابر اصلی خیلی خطرناک هستند چون با سرعت از روی آنها رد می شوید و به دلیل ارتفاع بالایشان به کف خودرو و کمک فنرها آسیب وارد می کند.

یک مکانیک بوستانی صحبت های شهروندان درباره آسیب سرعت گیرها به خودرو را تایید می کند و می گوید: عمر مفید جلوبندی خودرو، لنت عقب، لنت جلو و سیم کلاچ به صورت میانگین هر 80، 60، 50 و 40 هزار کیلومتر است، اما مشتریان ما معمولا خیلی زودتر از اینها مجبور به تعویض وسایل مصرفی خودرو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آه و ناله رانندگان از سرعت گیرهای شهر بوستان

آه و ناله رانندگان از سرعت گیرهای شهر بوستان