مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-05سياسي

دانشگاه پویا تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد است


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، دانشگاه پویا و فعال را دانشگاهی دانست که با نگاه به منافع ملی، تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد است.

- ایسنا/فارس مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، دانشگاه پویا و فعال را دانشگاهی دانست که با نگاه به منافع ملی، تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد است.

محمد رضایی امروز، 14 آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه های مختلف شهرستان اقلید که در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو انجام شد، گفت: دانشگاه فعال و پویا، دانشگاهی است که هم در حوزه علمی فعال باشد و هم با نگاه به منافع ملی، تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد باشد و هم مطالبه گرایانه با ارائه راهکار به دنبال حل مشکلات بوده و در عرصه سیاسی پیش رونده و پویا باشد.

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم که نسل دانشجوی امروز ما همان جوانان گام دومی هستند که به خوبی می توانند امور را دست بگیرند لذا به جد معتقدیم توجه به جوانان در عرصه مدیریتی و اعتماد به این نسل پرتوان، می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در پایان بیان کرد: بسیار به جاست که حتی از ظرفیت دانشجویان به عنوان مشاورانی امین در کارها استفاده شود، زیرا می توانند منشا کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پویا تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد است

دانشگاه پویا تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد است