مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-12حوادث

توقیف 1000خودرو و ثبت 50 هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان


فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش بالای رانندگی پرخطر در تصادفات جاده ای و فراوانی تلفات ناشی از حوادث جاده ای از توقیف نزدیک به 1000خودرو و ثبت 50 هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در محورهای استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش بالای رانندگی پرخطر در تصادفات جاده ای و فراوانی تلفات ناشی از حوادث جاده ای از توقیف نزدیک به 1000خودرو و ثبت 50 هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در محورهای استان سمنان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی 21 آذرماه در آیین صبحگاه مشترک آغاز طرح زمستانه در این استان که با حضور نیروهایی از پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و.

با حضور معاون استاندار برگزار شد اظهار کرد: تلاش های جهادی و شبانه روزی پلیس و دیگر دستگاه ها سبب شده که خوشبختانه امسال با کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان مواجه شویم.

وی از توقیف ساعتی 951 خودرو به دلیل اقدام به رانندگی پرخطر در محورهای استان خبر داد و افزود: راه اندازی گروه ویژه پلیس راه برای برخورد با رانندگانی که با رانندگی پرخطر جان خود و دیگر کاربران جاده را به مخاطره می اندازند و استفاده از توان یگان پهپادی برای شناسایی و برخورد با رانندگی پرخطر از اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 1000خودرو و ثبت 50 هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان

توقیف 1000خودرو و ثبت 50 هزار نمره منفی در سوابق رانندگان در سمنان