مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-08سياسي

امام جمعه پارس آباد: واگذاری اراضی به عشایر مغان عملیاتی شود


امام جمعه پارس آباد با اشاره به لزوم حل مشکلات اراضی کشاورزی موجود در منطقه مغان گفت: واگذاری اراضی برای عشایران هرچه زودتر عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار شد، ضمن تشکر از حضور رییس ثبت اسناد املاک کشور نماینده قوه قضایه در شهرستان پارس آباد در جهت حل مشکلات اراضی کشاورزی مشکلات موجود در عشایر منطقه مغان اظهار کرد: واگذاری اراضی برای عشایران هرچه زودتر عملیاتی شود.

حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی است وی افزود: فاطمیه هویت تشیع است و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی است و ولایت مداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: بی شک بر کسی پوشیده نیست که حضرت زهرا (س) مجموع صفات پدرشان، حضرت محمد (ص) را در خود دارند.

حضرت زهرا (س) نه تنها صفات پدر را در خود داشتند، بلکه هر آنچه از علم، معرفت، اخلاق وایمان پدر در دست داشتند و برای دیگران به اشتراک می گذاشتند، که حقیقت اسلام زنده بماند و جاودانه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: واگذاری اراضی به عشایر مغان عملیاتی شود

امام جمعه پارس آباد: واگذاری اراضی به عشایر مغان عملیاتی شود