مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-05سياسي

استان سمنان امنیت پایدار دارد


این استان امروز امنیت پایدار دارد که این مهم را مدیون مردم و خون شهدا و وفاق و همدلی بین ارکان امنیتی استان هستیم.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان امروز امنیت پایدار دارد که این مهم را مدیون مردم و خون شهدا و وفاق و همدلی بین ارکان امنیتی استان هستیم.

سید محمدرضا هاشمی امروز (سه شنبه، 14 آذر ماه) در نشست با معاونان و مدیران کل ستادی استانداری سمنان در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: در حوزه های مقابله با آسیب های اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر، جوانی جمعیت، تشکل های مردمی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی و همچنین روند برگزاری انتخابات، موفقیت و دستاوردهای مختلفی در استان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به مسائل اقتصادی، معیشت و اشتغال سرلوحه کار دولت است، ادامه داد: در کنترل تورم و بازار، تحقق شعار سال، فرآوری مواد معدنی، اقتصاد دیجیتال، روند هوشمندسازی ارائه نان و سایر حوزه ها، موفقیت های مطلوبی برای استان سمنان به دست آمده است.

او با اشاره به در حال ساخت بودن 19 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان، گفت: آغاز روند اجرایی بزرگترین سایت ویلایی سازی در استان، اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهوری به استان، به روزرسانی پرونده های کمیسیون ماده 5، امور زیربنایی و برنامه ریزی، پیگیری و تکمیل پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان امنیت پایدار دارد

استان سمنان امنیت پایدار دارد