مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:552023-11-29اقتصادي

انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است


انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است و هزار و 800 میلیارد نیز در سفر اخیر رییس جمهور به استان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در پنجاه و چهارمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان اظهار داشت: در اولویت اختصاص تسهیلات شهرستان هایی درنظر گرفته می شود که تسهیلات تکلیفی را سریع تر جذب کنند.

  استاندار کردستان با تاکید بر اینکه بانک ها محل اجرای طرح را به عنوان وثیقه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان به عنوان ضمانت قبول کنند، افزود: اگر در روند پرداخت تسهیلات تسهیل گری نمی شود، حداقل سخت گیری هم نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است و امیدواریم با اجرای این پروژه دغدغه های تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی دهگلان و قروه برطرف شود.

استاندار کردستان ادامه داد: همچنین پیگیر سد ژاوه نیز هستیم و امیدواریم سال آینده به نتیجه برسد و انتقال آب به دشت های شرقی استان محقق شود.

زارعی کوشا همچنین از مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان خواست بررسی های لازم برای حفاری چاه پشتیبان در شهرک صنعتی قروه 3 انجام دهد و معاونت اقتصادی استانداری هم به طور میدانی در خصوص موارد خاص شهرک های صنعتی قروه را پیگیری و تصمیات لازم را  اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است

انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است