مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:262023-12-15سياسي

هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر در جریان حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک


سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد جزییات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت 2 بامداد تروریست ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می کنند؛ از طرفی تروریست ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می زنند.

وی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم 2 شهید خودشان را به محل درگیری می رسانند و موفق می شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست ها پاک کنند که 2 نفر از آن ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست ها تعدادی از کشته هایشان را با خود برده اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک 12 تن به شهادت رسیدند.

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز، اظهار کرد: در حمله تروریستی که از ساعت 12 شب روز گذشته در مقر فرماندهی شهرستان راسک رخ داد، 12 مأمور فراجا شهید و 7 نفر مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر در جریان حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک

هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر در جریان حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک