مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-09سياسي

پایان اعتبار و به روزرسانی «لغو ویزای گروهی ایران و روسیه»


با پایان اعتبار موافقت نامه لغو روادید گروهی ایران و روسیه، نشست تخصصی برای تمدید و به روزرسانی این موافقت نامه و رفع چالش های آن برگزار شد.

- پایان اعتبار و به روزرسانی لغو ویزای گروهی ایران و روسیه با پایان اعتبار موافقت نامه لغو روادید گروهی ایران و روسیه، نشست تخصصی برای تمدید و به روزرسانی این موافقت نامه و رفع چالش های آن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران و روسیه در هشتم فرودین سال 1396 برابر با 28 مارس 2017 موافقت نامه ای درباره لغو روادید سفرهای گروهی شهروندان دو کشور، با عنوان برنامه اقدام مشترک ایران و روسیه امضا کردند، اما اجرای این برنامه تا سال 2023 به تاخیر افتاد.

براساس این برنامه اجرایی اقدام مشترک، گروه های گردشگران ایران و روسیه از 5 تا 50 نفره که قصد سفر بین دو کشور را از طریق آژانس های مسافرتی داشته باشند، برای مدت 15 روز اقامت، به ویزا نیاز نخواهند داشت.

اعتبار این برنامه اجرایی تا دسامبر 2023 بود، که بنابر اعلام قبلی معاونت گردشگری، قابل تمدید به دوره های مشابه است.

اکنون با پایان اعتبار این موافقت نامه، در نشستی که نمایندگان وزارت امور خارجه، پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، تشکل های گردشگری، کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در بازار روسیه حضور داشتند، مشکلات و چالش های لغو روادید سفرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اعتبار و به روزرسانی «لغو ویزای گروهی ایران و روسیه»

پایان اعتبار و به روزرسانی «لغو ویزای گروهی ایران و روسیه»