مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-14سياسي

مرکز آموزش های آزاد زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود


معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در جریان سفر خود به روسیه سه تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه های «پوشکین»، «تربیت معلم» و «مگیمو» روسیه امضا کرد و بر اساس این تفاهم نامه ها، - معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در جریان سفر خود به روسیه سه تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه های پوشکین ، تربیت معلم و مگیمو روسیه امضا کرد و بر اساس این تفاهم نامه ها، مرکز آموزش های آزاد زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی به همراه دکتر موسی عبداللهی، مدیر همکاری های علمی بین المللی، با هدف پیگیری زمینه های همکاری های مشترک با چند دانشگاه روسیه به این کشور سفر کردند.

در این سفر 4 روزه دیدارهایی با روسا، مدیران آموزشی و معاونان بین الملل دانشگاه های پوشکین ، تربیت معلم و مگیمو در خصوص اجرایی شدن همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی انجام شد و در نهایت تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه علامه طباطبایی و این سه دانشگاه امضا شد.

حسین پور در این سفر کاری، با مسئولان دانشکده روانشناسی دانشگاه مالی روسیه در خصوص راه اندازی رشته روان شناسی فضای مجازی به صورت مشترک که در جریان سفر رییس دانشگاه علامه طباطبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش های آزاد زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود

مرکز آموزش های آزاد زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود