مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-03سياسي

افکارسنجی، مدیران را در اجرای سیاست ها یاری می دهد


رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به اهمیت پایش و سنجش افکارعمومی، گفت: انجام طرح های افکارسنجی می تواند مدیران را در اجرای سیاست ها یاری دهد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به اهمیت پایش و سنجش افکارعمومی، گفت: انجام طرح های افکارسنجی می تواند مدیران را در اجرای سیاست ها یاری دهد.

احمد زاهری امروز (12 آذر ماه) در نشست کارکنان جهاد با دبیر شورای اداری استان هرمزگان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان که در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد، جهاد هرمزگان را سرشار از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی ساختار علمی دارد و اگر برنامه های سال های گذشته جهاد را بررسی کنیم، می بینیم برنامه ششم توسعه، محور برنامه ریزی ها بوده است .

وی گفت: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برنامه هایی را حول محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین کرده و اقداماتی را در این زمینه به سرانجام رسانده است.

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای این مجموعه، بیان کرد: خبرگزاری ایسنای هرمزگان این ظرفیت را دارد که در ارائه اقدامات دولت سیزدهم به مردم و افزایش امید و نشاط در جامعه گام بردارد و در این راه اتفاق های بزرگی نیز رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکارسنجی، مدیران را در اجرای سیاست ها یاری می دهد

افکارسنجی، مدیران را در اجرای سیاست ها یاری می دهد