مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-15اقتصادي

رشد 19 درصدی صادرات از طریق حمل ونقل بین المللی


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان با اشاره بر تلاش رانندگان در حمل و نقل مسافر و حمل و نقل بار در همه ساعات شبانه روز گفت: در حمل و نقل بین المللی نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش واردات و 19 درصد افزایش صادرات با همراهی رانندگان کالا انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت 26 آذرماه روز حمل و نقل و یک دی ماه روز راهدار اظهار کرد: امام خمینی (ره) در سال 1361 فرمان تاریخی صادر کردند تا هرکسی که دارای کامیون بوده به سوی بنادر اعزام شوند تا کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به داخل مرز منتقل شود که بعدها این موضوع را مبنای روز حمل و نقل قرار دادند.

وی با بیان اینکه راهداران با تلاش فراوان درصدد هستند خدمات لازم را به موقع و به بهترین نحو به مردم ارائه کنند، گفت: در استان گیلان 12 هزار راننده، امر خطیر حمل و نقل مسافران را بر عهده دارند که اگر تلاش این بزرگواران نباشند در گردش اقتصادی دچار مشکل بوده و این افراد در عرصه های مختلف از جمله جنگ همواره در خدمت مردم، کشور و نظام بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان با اشاره بر تلاش رانندگان در حمل و نقل مسافر و حمل و نقل بار در همه ساعات شبانه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 19 درصدی صادرات از طریق حمل ونقل بین المللی

رشد 19 درصدی صادرات از طریق حمل ونقل بین المللی