مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-11ورزشي

اجرای طرح محله مهدوی در 907 محله مازندران


فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه طرح محله مهدوی در 907 محله اجرا می شود، گفت: این طرح در سال 1400 به صورت آزمایشی در مازندران اجرا شد و در سال قبل، - ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه طرح محله مهدوی در 907 محله اجرا می شود، گفت: این طرح در سال 1400 به صورت آزمایشی در مازندران اجرا شد و در سال قبل، از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان طرح محلات اسلامی ابلاغ شد.

سردار سیاوش مسلمی امروز در نشست خبری اولین رویداد آموزشی مساله محور محلات مهدوی که در سالن ورزشی غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد بسیار کم است به همین جهت ما در سال 1397 و 1398 در شهرستان بابلسر طرحی را در قالب جبهه خرمشهری ها اجرا کردیم.

وی افزود: جلسات متعددی در سطح سازمان بسیج برگزار و این طرح تبدیل به یک کتاب شد در اختیار فرماندهان قرار گرفت و این طرح جبهه خرمشهر به یک الگوی مبتنی بر زیست بوم تبدیل و بعدها نام طرح جبهه های خرمشهر به محلات مهدوی تغییر نام یافت.

سردار مسلمی با بیان اینکه رویداد آموزشی مساله محور محلات مهدوی از 20 آذر شروع شد و به مدت پنج روز ادامه دارد، گفت: در حال حاضر طرح محله مهدوی در 422 محله در حال تکمیل فرایند گفتمان سازی است و 485 محله در حال انسجام بخشی طرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله مهدوی در 907 محله مازندران

اجرای طرح محله مهدوی در 907 محله مازندران