مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:482023-11-29اقتصادي

شرکت پارس خزر تحت پوشش شرکت دانش بنیان قرار گرفت


به گفته معاون وزیر صمت، کالای ایرانی از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته به عنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه پارس خزر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت صمت و سازمان های حمایتی، نگاه ویژه خود را بر رفع موانع صنایع خرد و کلان کشور معطوف کرده اند، اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایت از تولید و حمایت از حقوق مصرف کنتدگان و تولید کنندگان از چند کارخانه گیلان از جمله پارس خزر دیدار کرده و با مشکلات آنان آگاه شدیم.

  وی با اشاره به ظرفیت ملی و بین المللی شرکت پارس خزر گفت: پارس خزر یک برند فرامرزی و شناخته شده در سطح کشور است که نقش مهمی در افزایش صادرات محصولات برقی در کشور و حتی منطقه دارد.

  رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به برند شناخته شده کارخانه پارس خزر تصریح کرد: کالای ایرانی از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته به عنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید استان گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پارس خزر تحت پوشش شرکت دانش بنیان قرار گرفت

شرکت پارس خزر تحت پوشش شرکت دانش بنیان قرار گرفت