مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-27اقتصادي

نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی در زنجان وارد مدار شد


مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از احداث 180 نیروگاه خورشیدی در قالب طرح حمایتی از اقشار کم برخوردار خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از احداث 180 نیروگاه خورشیدی در قالب طرح حمایتی از اقشار کم برخوردار خبر داد.

رامین کاظمی شامگاه دیروز (5 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این که در فاز نخست این طرح ملی از 180 درخواست تایید شده از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و مناطق محروم روستایی تاکنون 76 نیروگاه به بهره برداری رسیده و به مدار وارد شده است، اظهار کرد: خوشبختانه روند احداث 104 نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی دیگر نیز با سرعت در حال اجرا بوده و امید است این پروژه ها نیز تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری رسیده و وارد مدار شوند.

وی با اشاره به این که ایجاد درآمد پایدار و توانمندسازی برای خانوارهای کمتر برخوردار از اهداف اصلی اجرای طرح حمایتی احداث نیروگاه های خورشیدی است، افزود: پیشگیری از هدر رفت منابع طبیعی و سوخت فسیلی و کاهش آلودگی زیست محیطی، ارتقای امنیت تامین انرژی و پدافند غیرعامل و همچنین اشتغال زایی و حمایت از ساخت داخل در تامین تجهیزات احداث نیروگاه های خورشیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی در زنجان وارد مدار شد

نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی در زنجان وارد مدار شد