مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-30سياسي

فعالیتهای فاخر بنیاد مستضعفان در شهر میراث جهانی یزد تداوم یابد


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر فعالیتهای فاخر در حوزه گردشگری یزد با همکاری بنیاد مستضعفان و با بهره گیری از ظرفیتهای این شهر میراث جهانی تاکید کرد.

- مدیر کل میراث استان در افتتاح طرح بازسازی یکی از هتل های یزد: فعالیتهای فاخر بنیاد مستضعفان در شهر میراث جهانی یزد تداوم یابد ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر فعالیتهای فاخر در حوزه گردشگری یزد با همکاری بنیاد مستضعفان و با بهره گیری از ظرفیتهای این شهر میراث جهانی تاکید کرد.

سید محمد رستگاری در مراسم بازگشایی طرح بازسازی اتاق ها، لابی و رستوران یکی از هتل های قدیمی یزد، اظهار کرد: این مجموعه از گذشته تاکنون مورد اهتمام و استقبال مردم یزد و گردشگران بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که رویکرد جدید بنیاد مستضعفان و ارتباط خوب استان با این مجموعه ها منجر به تحول جدیدی در این حوزه هتلداری یزد شود.

رستگاری از همت مجموعه بنیاد مستضعفان در بازسازی موزه روشنایی یزد قدردانی کرد و گفت: این مجموعه موزه ای می ‎تواند مکمل مجموعه هتلها در جذب گردشگران بیشتر به یزد باشد.

مدیر کل میراث استان همچنین از سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان با همکاری شهرداری یزد برای ایجاد موزه بزرگ فرش استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم از ظرفیت های شهر میراث جهانی یزد با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای فاخر بنیاد مستضعفان در شهر میراث جهانی یزد تداوم یابد

فعالیتهای فاخر بنیاد مستضعفان در شهر میراث جهانی یزد تداوم یابد