مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-27اجتماعي

انباشت بیش از 39 هزار قطعه کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی


مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ثبت نام بیش از 98 درصد جمعیت واجد شرایط استان برای کارت هوشمند ملی و تحویل بیش از95 درصد کارت های ثبت نام شده به متقاضیان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ثبت نام بیش از 98 درصد جمعیت واجد شرایط استان برای کارت هوشمند ملی و تحویل بیش از95 درصد کارت های ثبت نام شده به متقاضیان خبرداد.

احمدی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به انباشت بیش از 39 هزار قطعه کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان سطح استان از هم استانی ها درخواست می شود با استفاده از کد دستوری #6090*4* از آخرین وضعیت کارت هوشمند ملی خود مطلع و در اسرع وقت نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ثبت تغییر نشانی اظهار کرد: مطابق قانون الزام اختصاص شماره ملی و کد پستی مصوب 1376 و آیین نامه اجرایی آن و نیز مصوبه سال 1397 کارگروه اجرایی فناوری اطلاعات دولت همه افراد مکلفند حداکثر بیست روز بعد از جا به جایی، چه اقامتگاه جدید آنان ملکی باشد چه استیجاری، نشانی اقامتگاه جدید خود و اعضای خانواده را به سازمان ثبت احوال اعلام کنند.

احمدی ادامه داد: برای ثبت آخرین نشانی نیازی به مراجعه حضوری به ادارات ثبت احوال نیست و درگاه اینترنتی سازمان ثبت احوال به نشانی ncr.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت بیش از 39 هزار قطعه کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی

انباشت بیش از 39 هزار قطعه کارت هوشمند ملی در آذربایجان غربی