مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:062023-11-26اقتصادي

نمره «18-» دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ وقت وقت دست جنباندن و تلاش مجدانه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی ست تا منابع نقدی و غیر نقدی بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1401 را هرچه زودتر با طرح هایی با بهره وری و اشتغال زایی بیشتر را گلچین کرده و برای بهره مندی از منابع این تبصره به بانک ها معرفی کنند چرا که اگر دیر بجبند شاید این منابع را از دست بدهند و استان متضرر شود.

بانک ها نیز باید بیش از پیش با متقاضیان معرفی شده راه آمده و زمینه پرداخت این منابع را فراهم آوردند تا ضمن جذب کامل این منابع متقاضیانی که در دستگاه های اجرایی پشت نوبت بهره مندی از این منابع مانده اند آن هم به واسطه سهمیه محدود هر دستگاه اجرایی بتوانند از سهیمه شناور در کشور نیز بهره لازم را ببرند تا شاهد راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی تنشه اشتغال زایی باشیم.

اکنون همه امید ها به تلاش دستگاه های اجرایی و همراهی بانک ها در خراسان جنوبی دوخته شده تا با ثمره تلاش و همراهی بتوانند نمره قبولی از تبصره 18 را در کشور از آن خود کنند .

ابلاغ دیر هنگام و سهم کم هرچند برخی از دستگاه های اجرایی از عملکرد خویش در این زمینه رضایت ندارند ولی دلیل آن را دیر ابلاغ شدن این منابع و سهم کم شان عنوان می کنند اما همه متفق القول می گویند که پیگیرند تا هر چه سریع تر طرح ها را گلچین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره «18-» دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18

نمره «18-» دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18