مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-02اقتصادي

سورپرایز برای مشتریان ایران خودرو: تبدیل اجباری پژو 207 و تارا دستی! + جزییات


عباس علی آبادی وزیر صمت پیشتر اعلام کرده بود، خودروسازان مطلقاً طبق قانون حق ندارند خریداران را مجبور به خرید اجباری محصول خود کنند و باید براساس قرارداد عمل کنند.

- جی پلاس؛ اقدام ایران خودرو در الزام مشتریان به تغییر خودرو در حالی انجام می شود که باید براساس قانون متعهد به قرارداد خود با مشتری باشد و بهانه ای برای عدم تحویل خودرو نداشته باشند.

تسنیم نوشت: عباس علی آبادی وزیر صمت پیشتر اعلام کرده بود، خودروسازان مطلقاً طبق قانون حق ندارند خریداران را مجبور به خرید اجباری محصول خود کنند و باید براساس قرارداد عمل کنند.

با این وجود شرکت های خودروسازی و به ویژه ایران خودرو بی توجه به این موضوع مشتری را مجبور می کنند با پرداخت هزینه ای بالاتر خودرو های ارتقا یافته را خریداری کنند و در غیر این صورت پول آن ها را بر می گردانند.

این گونه اقدام ایران خودرو در الزام مشتریان به تغییر خودرو در حالی انجام می شود که باید براساس قانون متعهد به قرارداد خود با مشتری بوده و بهانه ای برای عدم تحویل خودرو نداشته باشند، اما متأسفانه بهانه استاندارد های 85 گانه باعث شده تا مشتری را در شرایطی قرار دهند که یا باید خودروی جدید را بخرد یا خودرویی به او تعلق نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سورپرایز برای مشتریان ایران خودرو: تبدیل اجباری پژو 207 و تارا دستی! + جزییات

سورپرایز برای مشتریان ایران خودرو: تبدیل اجباری پژو 207 و تارا دستی! + جزییات