مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-25فرهنگي

رنج مشترک و هنر، «نجواهای شکسته» را در فستیوال فیلم ژاپن برجسته کرد


مستند نجواهای شکسته به کارگردانی امیراطهر سهیلی و امیرمسعود سهیلی پس از درخشش و جلب نظر منتقدین در فستیوال فیلم مستند یاگاماتا ژاپن راهی اولین و بزرگترین جشنواره داکیومتری اندونزی شد.

- رنج مشترک و هنر، نجواهای شکسته را در فستیوال فیلم ژاپن برجسته کرد ایسنا/خراسان رضوی مستند نجواهای شکسته به کارگردانی امیراطهر سهیلی و امیرمسعود سهیلی پس از درخشش و جلب نظر منتقدین در فستیوال فیلم مستند یاگاماتا ژاپن راهی اولین و بزرگترین جشنواره داکیومتری اندونزی شد.

این مستند به تهیه کنندگی مهدی مطهر اولین اثر ایرانی است که به این جشنواره راه پیدا کرده است.

امیر اطهر سهیلی، کارگردان مستند نجواهای شکسته در گفت وگو با ایسنا در خصوص این مستند اظهار کرد: مستند نجواهای شکسته روایتگر شهری جنگ زده است که تمام سازهای موسیقی شهر شکسته می شود و پیرمرد هنرمند این شهر در تلاش است تا با بازسازی سازهای موسیقی، روح مرده شهر را زنده کند.

وی در خصوص اینکه با جریان هنر در دنیا شاهد اتفاقات بهتری هستیم، بیان کرد: امروزه ما در شرایطی به سر می بریم که هر روز اخبار زیادی از جنگ در سراسر دنیا به گوشمان می خورد و متأسفانه با حجم زیادی از خبرهای بد روبه رو هستیم، در صورتی که به عقیده من تنها هنر است که می تواند انسان ها را از جنگ و خونریزی دور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج مشترک و هنر، «نجواهای شکسته» را در فستیوال فیلم ژاپن برجسته کرد

رنج مشترک و هنر، «نجواهای شکسته» را در فستیوال فیلم ژاپن برجسته کرد