مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-09سياسي

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران به اداره کل تازه تأسیس «دانشگاه» ایسنا


رییس دانشگاه تهران ضمن مثبت توصیف کردن اقدام خبرگزاری ایسنا در راه اندازی اداره کل دانشگاه گفت: انتظار می رود دانشگاه و رسانه، چارچوب های تفکر انتقادی و بایسته های نقد سازنده جاری کند و در راستای طرح راهکارهای متخصصان و نخبگان دانشگاهی برای حل مسائل و معضلات کشور پیشقدم شود.

- پیشنهاد رییس دانشگاه تهران به اداره کل تازه تأسیس دانشگاه ایسنا رییس دانشگاه تهران ضمن مثبت توصیف کردن اقدام خبرگزاری ایسنا در راه اندازی اداره کل دانشگاه گفت: انتظار می رود دانشگاه و رسانه، چارچوب های تفکر انتقادی و بایسته های نقد سازنده جاری کند و در راستای طرح راهکارهای متخصصان و نخبگان دانشگاهی برای حل مسائل و معضلات کشور پیشقدم شود.

سید محمد مقیمی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز امیدواری نسبت به سرعت گرفتن روند روبه جلوی خبرگزاری ایسنا با ایجاد ساختار جدید برای پوشش اخبار دانشگاه ها، گفت: ایجاد بخش های تخصصی برای سازمان های حرفه ای و بازآرایی ساختارها متناسب با شرایط و اقتضائات و همچنین مأموریت های جدیدی که سازمان ها در مسیر تکاملی خود طی می کنند، لازمه موفقیت و رقابت پذیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: البته این تغییرات ساختاری زمانی اثربخش خواهد بود که سازمان ها از یک دوره تجربه کردن ساختار موجود، نقاط ضعف و کاستی های آن را برای تحقق مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران به اداره کل تازه تأسیس «دانشگاه» ایسنا

پیشنهاد رییس دانشگاه تهران به اداره کل تازه تأسیس «دانشگاه» ایسنا