مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-29اقتصادي

افزایش 4.5 میلیون مترمکعبی ذخیره سدهای استان در بارندگی های 7 آذر


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: میانگین حجم بارش ها در مازندران طی 24 ساعت گذشته بر اساس آمارهای ثبت شده در ایستگاه های مختلف استان حدود 25 میلیمتر بود که حدود 4.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: میانگین حجم بارش ها در مازندران طی 24 ساعت گذشته بر اساس آمارهای ثبت شده در ایستگاه های مختلف استان حدود 25 میلیمتر بود که حدود 4.

5 میلیون متر مکعب به ذخیره سدهای مازندران اضافه کرد.

حیدر داوودیان اظهار کرد: بارندگی های شامگاه سه شنبه هفتم و صبح چهارشنبه هشتم آذرماه میانگین آمار بارش ها در مازندران از ابتدای سال آبی جاری تا کنون را به 191 میلیمتر رساند که 12 درصد بیشتر از آمار بارندگی ها در مدت مشابه نسبت به دوره درازمدت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، وی افزود: بیشترین میزان بارندگی ها در شبانه روز گذشته طبق داده های ایستگاه های باران سنجی شرکت آب منطقه ای مازندران با 129 میلیمتر مربوط به شهرستان نوشهر است و پس از آن نیز چمستان با 98 میلیمتر و بندپی غربی با 90 میلیمتر بالاترین آمار بارندگی را طی این مدت داشتند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران خاطرنشان کرد: بر اثر این بارندگی ها برخی رودخانه های مازندران از جمله حاجی ماهرود، لاویج، کلارود، سجادرود، بابلک و بابلرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4.5 میلیون مترمکعبی ذخیره سدهای استان در بارندگی های 7 آذر

افزایش 4.5 میلیون مترمکعبی ذخیره سدهای استان در بارندگی های 7 آذر