مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-03سياسي

من می دانم تو شهید نمی شوی!


می خواست برود سوریه و من با او به حالت شوخی می گفتم من می دانم تو اهل این چیزها نیستی میلاد، میدانم تو شهید نمیشوی! - خبرگزاری فارس؛ خوزستان_ مهدی شریفات: اولین بار شاید سه یا چهار سال پیش بود که اسمش را شنیدم اما نمی دانستم کیست!  بار اول که به گلزار شهدای امیدیه رفتم بالای سر قبر او  پیرزنی را دیدم که پس از پرس وجو فهمیدم مادر اوست، یعنی خانم بدری که زنی پیرسال است اما از اخلاقش توصیفی نمی توان داشت آن قدر که با همه خوش اخلاق است وهمه را فرزند خود می داند.

حالا قرار است در هشتمین سالگرد شهادت پسر خانم بدری از کسی بنویسم که ارادت خاصی به او دارم یعنی بیشتر از ارادت، رفاقت با او داریم.

میلاد بدری جوان طلبه دهه هفتادی که اولین شهید مدافع حرم امیدیه است وشاید همین اولین شهید بودن وی دلیل توجه مردم به اوست، کسی که در کنار خیلی از شهدای بزرگ شهر امیدیه یعنی فرمانده لشکر نُه بدر، شهید حاج اسماعیل دقایقی، شهید عزیز الماسی، شهید قدرت الله عیلدادی، سردار جانباز شهید خسرو کاووسی و دیگر شهدا دفن شده است.

    از کجا شروع کنم شاید نوشتن برای شهدا سخت باشد، اما اگر آن شهید فرزند منطقه و مسجد شهر تو باشد و تو با کسانی که با آن شهید رفاقت داشتند ارتباط داشته باشی کارت آسان می شود وفقط کمی قلم و همتت را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من می دانم تو شهید نمی شوی!

من می دانم تو شهید نمی شوی!