مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-29اقتصادي

سینما «آزادی» تکمیل می شود / سالن سازی در شهرهای با بیش از 200 هزار نفر جمعیت


معاون توزیع سازمان سینمایی سوره با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه سینما آزادی تهران در دستور کار است، گفت: حوزه هنری نیاز دارد در شهرهای بالای 200 هزار نفر، - سینما آزادی تکمیل می شود / سالن سازی در شهرهای با بیش از 200 هزار نفر جمعیت معاون توزیع سازمان سینمایی سوره با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه سینما آزادی تهران در دستور کار است، گفت: حوزه هنری نیاز دارد در شهرهای بالای 200 هزار نفر، زیرساخت هایی سینمایی را توسعه دهد و در ارتباط با افزایش این زیرساخت ها، 55 شهر اولویت دار برای ساخت سینما مشخص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی و در ادامه فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور، پردیس سینمایی خلیج فارس یزد، پس از طی مراحل ساخت و تجهیز به چهار سالن نمایش، آماده بهره برداری شده است.

پردیس سینمایی خلیج فارس در طبقه سوم مجتمعی به همین نام ساخته شده است و در مجموع حدود 500 صندلی به زنجیره سینمایی مهر در سراسر کشور اضافه می کند.

هادی اسماعیلی - معاون توزیع سازمان سینمایی سوره و مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز - با اشاره به ساخت این پردیس سینمایی در یزد به ایسنا گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که حوزه هنری نیاز دارد در شهرهای بالای 200 هزار نفر، زیرساخت هایی سینمایی را توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما «آزادی» تکمیل می شود / سالن سازی در شهرهای با بیش از 200 هزار نفر جمعیت

سینما «آزادی» تکمیل می شود / سالن سازی در شهرهای با بیش از 200 هزار نفر جمعیت