مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-01سياسي

نایب رییس مجلس: هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید مدرس و شهدای روحانی شهرستان اردستان اظهار داشت: - نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد، گفت: علی رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید مدرس و شهدای روحانی شهرستان اردستان اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و در حوادث سینه روحانیت سپر بلا برای مردم و در کنار مردم بودند و آن ها حضور روحانیت را احساس کرده اند و پرچم استکبارستیزی همیشه بر دوش یک روحانی بوده است.

وی افزود: همیشه در ادوار حاکمان ظالم روحانیونی همچون شهید مدرس پرچم اسلام را بلند کرده اند و توانسته اند اقدام موثری را انجام دهند و پهنه تاریخ کشور و کشور های اسلامی همه از درخشندگی روحانیون تاریخ ساز بهره برده اند و خود را فدای دین و مردم کرده اند.

ذوالنوری گفت: نام شهید مدرس به جهت اینکه یک شخصیت خود ساخته بوده نامش در تاریخ مانده است و نفوذ کلام او الهی و خدایی بود و در مقابل رضا خان ایستاد و در مقابل دولت های استبدادی تسلیم ناپذیر بود و با شجاعتش مجلس را متحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد

نایب رییس مجلس: هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد