مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-07سياسي

سردار فدوی: اطلاعات درباره صحت شهادت احمد متوسلیان و امام موسی کافی نیست


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:قسمت اعظمی از شهدای ما که گمنام بودند، شناسایی شدند ولی هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت شهادت این بزرگواران کافی نیست.

- سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه پرسش وپاسخ با دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پاسخ به سوال از روشن شدن وضعیت وضعیت حاج احمد متوسلیان و امام موسی صدر اظهار کرد: قسمت اعظمی از شهدای ما که گمنام بودند، شناسایی شدند ولی هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت شهادت این بزرگواران کافی نیست.

متوسلیان فرمانده نیروهای اعزامی ایران به لبنان و سوریه بود که در تیر سال 61 توسط نیروهای نزدیک به اسراییل ربوده شد و پس از گذشت 41 سال هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت وی اعلام نشده است.

فروردین امسال سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه بیان کرد: از سخنان فرمانده کل سپاه در تجلیل و تمجید از شخصیت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و نقش پیشتازانه او در گشودن راه فتح قدس و مسیر آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آن ها که در دیدار با خانواده معظم ایشان انجام پذیرفته است؛ برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: اطلاعات درباره صحت شهادت احمد متوسلیان و امام موسی کافی نیست

سردار فدوی: اطلاعات درباره صحت شهادت احمد متوسلیان و امام موسی کافی نیست