مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-25اقتصادي

کمک مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور به افزایش صادرات کالا


رییس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: کلیه تولیدکنندگانی که ظرفیت صادرات کالا دارند می توانند با مراجعه به دفاتر مرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور، - ایسنا/قم رییس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: کلیه تولیدکنندگانی که ظرفیت صادرات کالا دارند می توانند با مراجعه به دفاتر مرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور، بر کمک ما در بحث صادرات کالایشان حساب کنند.

سید مجید حلاج زاده درحاشیه بازدید از نمایشگاه مترکس در گفت وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از انجمن صنفی صنایع کفش ماشینی استان قم از برگزاری و میزبانی از این نمایشگاه گفت: یکی از کارهایی که مرکز خدمات مشاور ایرانیان خارج از کشور انجام می دهد این است که از تولیدات داخلی و معرفی برندهای ایرانی حمایت می کند.

وی با بیان این که در گفت وگو با اکثر غرفه داران نمایشگاه همه آن ها از یک مشکل مشترک سخن گفتند، اظهار کرد: تعهدات ارزی که بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد شده باعث بروز برخی مشکلات و مانع صادرات شده است، در سالی که مقام معظم رهبری آن را رشد تولید نام گذاری کرده است به نظرم این مسائل اتفاق درستی نیست.

رییس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور افزود: از طرف دیگر افزایش عوارض گمرکات باعث شده کسانی که مواد اولیه برخی محصولات را از کشورهای دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور به افزایش صادرات کالا

کمک مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور به افزایش صادرات کالا