مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-13سياسي

تکلیف دانشجویانی که در کنکور تقلب کرده اند چیست؟


رییس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیات رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری متخلف شناخته می شوند، گفت: رویکرد قانونگذار این است که این افراد «داوطلب» نیستند بلکه «دانشجو» هستند و هیات رسیدگی به تخلفات حق رسیدگی ندارد و ما به استناد .

- رییس دیوان عدالت اداری درباره وضعیت دانشجویانی که با نظر هیات رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری متخلف شناخته می شوند، گفت: رویکرد قانونگذار این است که این افراد داوطلب نیستند بلکه دانشجو هستند و هیات رسیدگی به تخلفات حق رسیدگی ندارد و ما به استناد قانون باید رسیدگی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری درباره بیشترین شکایات دانشجویان به دیوان عدالت اداری گفت: شکایات دانشجویان به عملکرد هیات های رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری برمیگردد و در این حوزه شکایت واصل می شود.

دو گونه شکایت می تواند در دیوان عدالت در این زمینه طرح شود.

وی افزود: یکی از شکایات این است که آلات تقلب از دانشجو کشف شده و هیات رسیدگی به تخلفات او را از ادامه تحصیل محروم کرده و این فرد هم به رای اعتراض می کند و می خواهد خود را تبرئه کند و اگر قانع نشد و رای به ضررش صادر شد هیات تجدیدنظر سازمان سنجش ظرف 3 ماه از ابلاغ رای مهلت دارند در دیوان عدالت طرح شکایت کنند و رویکرد دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دانشجویانی که در کنکور تقلب کرده اند چیست؟

تکلیف دانشجویانی که در کنکور تقلب کرده اند چیست؟